Retourvoorwaarden

  1. Algemeen 1.1 Deze retourvoorwaarden zijn van toepassing op alle retourzendingen voor aankopen gedaan op de website start2herba.nl, beheerd door Robbe Smears, onafhankelijk Herbalife verdeler. 1.2 Door een bestelling te plaatsen en gebruik te maken van onze producten en diensten, stemt u in met deze retourvoorwaarden.

  2. Retourbeleid 2.1 U heeft het recht om uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst te annuleren of te retourneren, zonder opgave van redenen. 2.2 Om in aanmerking te komen voor retournering, moeten de producten ongeopend, onbeschadigd en in originele staat verkeren, inclusief alle originele verpakkingen en labels. 2.3 Retourzendingen moeten worden voorzien van een duidelijk zichtbaar retourlabel met daarop uw naam en ordernummer.

  3. Retourprocedure 3.1 Neem voorafgaand aan het retourneren van een product contact met ons op via de contactgegevens die vermeld staan op onze website. We zullen u voorzien van de benodigde instructies en eventuele retourdocumenten. 3.2 Retourzendingen moeten binnen 14 dagen na uw annulering of retouraanvraag naar ons worden teruggestuurd. 3.3 De kosten en verantwoordelijkheid voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening, tenzij het een fout of defect betreft van onze kant. We raden u aan om de retourzending te voorzien van een track & trace code voor een veilige en traceerbare verzending. 3.4 Na ontvangst van de geretourneerde producten zullen wij de staat van de producten controleren. Indien de producten voldoen aan de retourvoorwaarden, zullen wij het aankoopbedrag terugbetalen via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de oorspronkelijke aankoop. De terugbetaling zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending.

  4. Uitgesloten producten 4.1 Om hygiënische redenen kunnen bepaalde producten niet worden geretourneerd als de verzegeling is verbroken, zoals bijvoorbeeld voedingssupplementen of producten voor persoonlijke verzorging. 4.2 Producten die speciaal voor u zijn besteld of gepersonaliseerd zijn, kunnen niet worden geretourneerd, tenzij er sprake is van een defect of fout aan onze kant.

  5. Klantenservice 5.1 Mocht u vragen hebben over het retourneren van een product, neem dan contact met ons op via de contactgegevens vermeld op onze website. We helpen u graag verder en zullen ons best doen om eventuele problemen op te lossen.

Let op: Deze retourvoorwaarden doen geen afbreuk aan uw wettelijke rechten met betrekking tot garantie, conformiteit en andere consumentenbeschermingswetten die van toepassing zijn in uw rechtsgebied.

Verzenden

Onze produkten worden verzonden via Bpost.  U ontvangt een track and trace zodra uw levering onze magazijnen verlaat.

Wij verzenden steeds zo snel mogelijk.  Bestellingen die voor 11u geplaatst zijn kunnen vaak dezelfde dag nog de deur uit.  In periodes van drukte bij Herbalife (cfr feestdagen, begin of einde vd maand) of in geval van overmacht kan levering enkele werkdagen langer duren.  Herbalife verzendt elke werkdag.

U betaalt een vaste verzendkost van 6,99 euro inc BTW. Produkten afhalen is niet mogelijk aangezien wij rechtstreeks en snel laten leveren vanuit de magazijnen van Herbalife.  

X

Laat mij je helpen je doelen te bereiken Klanten hebben meer kans om hun doelen te bereiken met de juiste producten, een relatie met hun Herbalife Onafhankelijke Distributeur door deel uit te maken van een gemeenschap. Als je gratis persoonlijke ondersteuning wil om je doelen te bereiken, neem dan contact met mij op via de bovenstaande gegevens.